Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening of artikel zoals u die ervaren heeft. U staat als klant bij ons voorop, daarom vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven. Doet u dit per voorkeur bij e-mail, maar per post kan natuurlijk ook. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
E-mailadres: info[ad]hetdier.nl
Postadres: HETDIER.nl, Postbus 94, 2250 AB Voorschoten
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar HETDIER.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).